Jordgubbar

Hej!
Nu är det långhelg! Så himla skönt!
Efter skolan tog jag bussen ner på stan och gick runt med musik i öronen och gick runt hit och dit. Jag gick till Espresso House och köpte mig en riktigt stor kopp choklad med grädde och machmallows och en chokladboll. Jag satt helt slälv vid ett bord och försökte tänka igenom massa grejor, men det gick inte så bra utan min musik i hörlurarna. (Läs inlägget under)
Sedan gick jag till moppe-kursen och satt där och hade allmänt tråkigt.
Nu sitter jag hemma och ar precis ätit. Äter jordgubbar och choklad till efterrätt.
Om en stund ska jag gå in i mitt rum och sätta på en film, eller bara sätta mig och glo på Vänner, vi får se.
Ha en fin kväll!
Två bilder på mig och bästa BFFF! (Best Fucking Friend Forever) Hon ville dock inte vara med på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback