Punkt slut.

Ja, idag har jag satt punkt. Efter över ett års tid slöseri med tid över Honom har jag idag åstadkommit det jag velat åstadkomma under en väldigt lång tid. Jag har tagit ett stort steg och tagit mig framåt mentalt. Jag blickar nu framåt och väntar på att ångesten från tidigare året kommer att komma. Jag kommer snart att ångra all tid, pengar, energi och ALLT jag lagt ner helt i onödan. Jag har innerst inne alltid vetat att inget kommer att hända mellan mig och Honom. Jag har vetat det. Jag har bara inte velat inse det, och bara gått och haft förhoppningar. Men NU, från och med IDAG är det slut på det.
Nu blickar jag framåt. Jag kommer att känna mig fri. Jag kommer alltid att vara jag. I alla lägen, till skillnad från tidigare.
Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Umka

Stark flicka <3<3<3

Men har du tänkt på en sak... om du har varit någon annan under ett år bara för Honoms skull, tror du inte att det finns en möjlighet att han börjar gilla dig nu, då du ”är” dig själv? ;)

Vad skulle du ha gjort i sådana fall?^^ (du måste inte svara haha, jag ville egentligen bara kolla och fundera över det här xD)

Ha en toppen dag :D :D :D <3<3<3

2012-05-17 @ 11:31:35
URL: http://umkas.blogg.se/
Postat av: nelly

Du är en så stark tjej så du kommer klara att gå igenom det här utan problem! Du är bäst! <3

2012-05-17 @ 12:42:19
URL: http://nellylindberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback