Frågor&svar

FYRA FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDE;
Är du singel? – Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Både ja och nej.
Hur många har du varit riktigt kär i? – I'm not sure...

Är du kär just nu? – Inte längre.


TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV;
Namn? – Frida
När fyller du år? – 30 juli
Några piercingar? – 6 st i öronen
Vad har du på dig just nu? – Kläder.

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Sovmorgon, städat rum, och håret är inte kaos.
Vilken årstid är bäst? – Sommar.
Vad tycker du mest om hos dig själv? – Vet faktiskt inte.
Vad är du bra på? – Plugga, haha.
Vem älskar du? - Mina nära&kära.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Det beror på vem det är och humöret.


TIO FRÅGOR OM DINA VÄNNER
Vem vet allt om dig? – Pappa vet mest, tror jag.
Vem är den roligaste av dina vänner? – Haha jag vet inte.
Vem är snyggast av dina vänner? – Alla är lika snygga!
Vem är mest partyprisse? – Oj jag vet faktiskt inte.
Vem är den du helst har filmkväll med? – Palmen eller Jessica.


TIO FRÅGOR OM DIN FAMILJ;
Vem står dig närmast? – Mamma och pappa.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Ja.
Vem är farligast i din familj? – Jag!
Vem ser roligast ut i din familj? – Haha inte vet jag?
Vem är coolast? – Jag!
Har ni något husdjur? –En kanin.
Vem har du mest gemensamt med? –Vet faktiskt inte.

Vem står för underhållningen? – Pappa.


TIO FRÅGOR OM IDAG;
Vad har du gjort? –Varit i skolan, tänkt, fikat ensam, moppekurs, pratat ut, ätit.
Har du varit glad idag? – Jag har varit glad, ledsen, arg, besviken och känt en konstig lättnad.
Har du varit ledsen idag? – Ja.
Har du gjort något bra idag? – Jaa!
Vad ska du göra nu? – Skypea med Jessica men först byta låt.
Har du gjort något dåligt idag? – Inte som jag komma på.
Vad har du ätit idag? Frukost, lunch, fika, kvällsmat och jordgubbar.
Har du duschat idag? – Nej.
Är du trött nu? – Lite.
Vad händer imon? – Chilla.
Går du i skolan? – Ja.
Har du varit i skolan idag? - Ja.
Hur mår du just nu? - Helt okej. Lite förvirrad, bara.
Har du piercat dig? - Ja, i öronen.


TELEFON/MOBIL;
Vem ringde dig senast? - Mamma.
Vem ringde du senast? - Pappa.
Vem sms:a till dig senast? - Jonas.
Vem sms:a du till senast? - Jonas.


ÖVRIGT;
Är du hungrig nu? – Nej.
Vad är klockan nu just nu? 21.01.


FAMILJ;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 3 minuter, kanske.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – 3 minuter, kanske.


SPORT;
Går du på någon sport? – Dans och gym.
Trivs du med den sporten? – Ja.
Tycker du att den sporten är rolig? – Ja.
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? – Ja.


ÖVRIGT;
Har du sminkat dig idag? – Ja.
Isåfall, vad för smink? – Maskara.
Vad har du för bh/topp på dig just nu? – En vanlig.
Hur ser den ut? - Röd.


MUSIK;
Lyssnar du på musik just nu? – Ja.
I så fall, vilken låt för tillfället? - Drive By.
Vad gillar du för musik? – Allt.


KLÄDER;
Har du fler än 4 linnen? – Ja.
Har du fler än 3 jeans? – Ja.
Har du fler än 5 tröjor? – Ja.
Har du en vit bh? – Ja.
Har du en svart bh? – Ja.


KÄRLEK;
Är du kär just nu?- Nej, inte längre.

Har du kysst någon idag? – Nej, men har pussat min kanin.
Har du ett förhållande? – Nej.
När går gränsen vid otrohet? - Det beror på.
Är du romantisk? – När jag vill.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Nej.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Ja!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – Nej.
Är du en bra pojk/flickvän? – Fråga inte mig.
Vilken tjej sov du senast bredvid ? – I'm not sure.
Vilken kille sov du senast bredvid? –
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – Vet inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Haha nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Aldrig!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – Dumpat.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – Bra klädstil, men han ska ha sin egna stil, och våga vara sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback