Upcoming-training

Okej, jag har lovat att berätta de där sakerna om träning som ja, som är nytt eller vad man ska säga.
Okej, för det första så ska jag inom kort åka på kurs i Stockholm och bli utbildad zumbainstruktör, och hålla pass för främmande människor. Hur läskigt? Fast galet spännande, roligt, och jättebra erfarenhet osv.
Det andra jag skulle berätta är att jag håller på med ett "litet" projekt. Jag kommer att starta en träning-och-motivation-slash-inspirations-blogg! När jag börjar blogga på den, uppdatera, vet jag inte än. Jag måste först och främst fixa med design. Den kommer att vara på engelska, och det kommer vara om min träning, framgång och, som sagt, massa motivation till andra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback