Better

Hej! Jag tog moppen in till skolan i morse, brrr vad kallt! Kunde knappt känna varken händer eller fötter. Spanskaprovet är nu avklarat! Gick ganska bra tror jag. Vi slutar tidigare på fredagar, så nu sitter jag hemma i soffan. Det är faktiskt otroligt skönt att ha moppen. Nu jag har varit hemma en stund, hade jag inte haft den skulle jag hoppa på bussen om 10 minuter, och sitta på den ett tag, och sedan gå en bit från bussen. I alla fall så ska jag nu bege mig ut på en liten fotorunda i det fina höstvädret. Sedan ska jag gå in och äta något. Städa och fixa inför i morgon ska jag också göra.
 

Kommentarer
Postat av: CECILIA

Hej! Hur är läget?
Följa varandra på bloglovin? :)
(Skriv då också vilket nummer du blev, så gör jag detsamma!)

2012-10-05 @ 20:39:35
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback