I wont give up on you

Oj, det var flera dagar sedan jag bloggade, jag måste bättra mig...
I lördags var jag med Marcus, vi bara snackade, garvade och tog det allmänt lugnt. Sedan mötte vi upp Jonna och Thom och käkade på birren, sedan kom pappa och hämtade oss och så trängde vi ihop oss i vårat minigym som jag fixat till sovrum och hade allmänt kul tills alla somnade. Galen och riktigt rolig kväll och natt, har garvat som fan! Dagen efter gjorde vi brunch, fattiga riddare, pankakor, sirap, nutella osv.
Idag var första dagen på praon, jag och Jonna jobbar på ett litet hotell/konferrens ställe, vi har krattat löv hela dagen, jobbigt! Efter det käkade vi på stan och tog en liten sväng i affärer med Thom, och sedan var det dans för hela slanten!
Nej, nu ska jag duscha och ta en tidig kväll, är grymt trött, har inte återhämtat mig än, sov fyra timmar "natten" till söndagen.
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Super fin blogg! :) Kolla gärna in min. Skriver om min vardag, som är precis som alla andras, förutom att jag just nu lever med anorexi. Läs om min väg uppåt, om du är intresserad! :)
Kram

2012-10-23 @ 21:39:51
URL: http://flashionist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback