Project

Godmorgon! Satan i gatan vad kallt det är ute! Vintern är snart här, ju!
Idag har jag ett "litet" projekt att ta itu med. Bloggen. Jag har tre olika helt sjukt snygga designer som jag ska göra om till min egen stil. Det kommer att bli galet svårt att välja ut en av de, då alla är så galet snygga! Jag har i alla fall massor med inspiration som jag ska använda mig av. Jag ska ut och fota, och fota inomhus. Om allt går som jag har tänkt mig så kommer designen kanske till och med idag, annars kommer den i början på nästa vecka. Blir det som jag tänkt mig så kommer det bli så helt sjukt snyggt och bra!
Nu vet ni vad jag ska göra idag! Hoppas att ni får en fin söndag i kylan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback