Tre saker

Tre saker jag inte förstår mig på:
-Ordet bitchblick. Jag kommer ihåg att jag använde det förut, men egentligen, vad betyder det? Vad är det egentligen? Samma sak som mördarblick? Att man tittar kritiskt på någon från topp till tå?
-Djurmisshandel. Det är det värsta jag vet. Det finns mycket hemskt i världen, men djurmisshandel överträffar allt. Jag förstår inte hur en människa kan sjunka så lågt.
-Hur för varje dag, ingenting förändras, men med tiden förändras allt...
Tre saker jag gör just nu:
-Bloggar.
-Lyssnar på musik.
-Mår bättre än jag gjort på länge. Jag mår bra.
Tre saker om mig:
-Jag undviker alltid a-brunnar på gator. Går någon på en får jag panik och måste slå den tre gånger på ryggen.
-Jag älskar tropisk-frukt-juice.
-Jag är en sådan person med dåligt självfortroende. Men det ska jag ändra på. Jag jobbar på det, och blir starkare och säkrare för varje dag som går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback