6 april

Godmorgon!
Jag spenderade min dag hemma hos farmor och farfar igår förmiddag. De bjöd på oxfilé till LUNCH, haha underbart! Efter lunch skjutade de ner mig på stan där jag mötte upp Jonna, och senare Thom. Jag växlade pengar, köpte ny bikiniöverdel och lite annat smått.
Klockan 17 var det dags för mig att hålla mitt första zumbapass för kunder! Gissa om jag var nervös innan? Inte nog med att det liksom var första passet, utan bussarna gick inte som de skulle, bussbiljetterna funkade inte, min mobil dog osv, haha men det löste sig till slut, och jag kom inspringandes i salen med andan i halsen, haha... Men passet gick jättebra! Jag kan inte fatta att jag JOBBAR med dans. Jag skulle lätt kunna betala för att få göra det här, men jag FÅR betalt för det! Helt sjukt!
Om en stund åker jag ner på stan med mor och far min. Jag vill få tag i ett par nya jeans och lite annat, och så måste vi fixa lite smågrejor inför min Tyskland-resa i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback