27 februari

Godmorgon!
Min powerwalk blev en mil lång igår, haha... Men det var skönt. Dock började det göra ont i foten, och när jag kollade ner hade det blödit igenom hela skon... Och då hade jag en halvmil kvar typ, haha...
Anyway, Om en liten stund åker jag och mamma in till jobbet. Jag ska träna! Först ska jag köra i gymmet någon timme, sedan ska jag ha hela passalen för mig själv. Jag ska inte dansa den här gången, utan jag ska ha ett eget fyspass för mig själv med egen musik, matta, boll, vikter och springa intervaller.
Efter lunch tar jag en powerwalk hem till farmor och farfar. Farmor ska fixa mitt hår, så jag ska köpa med mig hårfärg också.
Ikväll bär det av hem till Jessica. Jag "sover" där, och inatt/tidigt i morgon bitti åker vi iväg till ULLARED! Haha vi har haft nedräkning i en månad nu! Kommer bli grymt, och jag kommer bli pank, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback