Friluftsdag

Mobilbilder.
Hej! Det blev ändå en ganska mysig dag på Björnön. Det var jättefint väder, fast på slutet blev det läskigt kallt eftersom att vi stått stilla en längre stund och bara lyssnat.
Jag tog bussen hem och fixade lite gott mellis och har pluggat matte nu hela eftermiddagen. Det var en känsla jag inte känt på länge, jag tyckte att det var roligt! Jag har under en längre period inte alls lagt ner så mycket energi och tid på skolan som jag egentligen kanske brukar göra, men nu känns det som att jag är tillbaka. Känns jättebra!
I morgon är det matteprov som gäller, och efter skolan är det sportlov! Jätteskönt! Jag inviger mitt sportlov med att köra några timmar i gymmet i morgon eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback