Show me why you deserve it

Sitter nu på elevens val i skolan med Jonna, Thom och Josefin. Dagens sista lektion, gör för tillfället ingenting. Sedan jag bloggade sist (i lördags?!?! Bättring!!) har det inte hänt så mycket.
I söndags var det en riktigt "hurtig" dag. Först 5 km på längdskidor, sedan lite långfärdsskridskor, sedan styrka, därefter lagade jag en trerättersmiddag till mig, mamma och pappa. Efter maten dansade jag igenom mitt zumba-pass.
Igår var jag med bästis efter skolan, sedan åkte vi iväg på dansen (streetdance). Det var lite ovant att gå från zumbarörelser till hiphop, det tog ett tag att komma in i det.
                          
Idag efter skolan ska jag HEM! Jag behöver inte ens ta bussen, utan jag blir hämtad! Så himla skönt, sedan börjar stressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback