Ullared

Hej på er!
På 2,5 dygn har jag nu sovit 5 timmar, men är ändå inte så trött och har hela kvällen framför mig!
På onsdagen på kvällen, efter jag fixat och klippt håret åkte jag i alla fall hem till Jessica, och vid tre på natten åkte vi mot Ullared. Efter sex timmars resa var vi framme och shoppade loss, och åkte hem vid åtta på kvällen igen. Jag kom hem hit vid tre någon gång, tror jag. Jag har i alla fall haft det jätte bra! Har spenderat vääääldigt mycket pengar, men jag är ptroligt nöjd med allt! Jag har dels köpt massa småsaker, smink osv, men har även fyndat en ordentlig sportjacka jag länge varit på jakt efter, en vårjacka och en onepiece. Ni kommer nog att få se bilder vartefter, men jag verkligen köpt hur mycket som helst, och bara bra saker! Jag har även köpt lite presenter till mina nära&kära.
Om några timmar åker jag in till Irsta. Jag ska spendera kvällen med ett helt gäng människor. Trevligt! Undrar hur trött jag kommer att vara när jag kommer hem, haha...
Här syns dock inte min onepiece, för den hade jag på mig, men ni får se den senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback