I'm the one that really cares about you

-Jag lyssnar inte riktigt på samma musik som de flesta andra i min ålder... Jag kan lyssna på pop och så, visst, men varmast om hjärtat ligger tung rock, Eminem och riktigt gamla låtar. Gamla rocklåtar från vääldigt många år sedan, underbart!
-Jag älskar juice.
-Jag byter lakan ca hela tiden. Älskar lakan, har hur många som helst haha...
-Jag går alltid i takt till musiken jag lyssnar på, vilket blir lite jobbigt ibland, men då byter jag bara låt.
-Jag nyser aldrig offentligt, haha tycker bara det är jobbigt...
-Jag är en övertänkare. Jag tänker på allt och inget och har ett krig i huvudet dagligen.
-Idag hittade jag ett presentkort på BikBok för 500:- som jag glömt bort att jag hade. Det var kul att hitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback