You are 2748 km away from me

Nämen hej bloggen! Det var över en vecka sedan jag skrev, men ni är kvar ändå underbara ni!
Jag har haft en helt och hållet underbar vecka i varma Turkiet! Dans, shopping, sol och bad har min vecka bestått av, och så var det ca 40 grader i SKUGGAN! Nästan lite för varmt. Bra har det som sagt (skrivet?) haft det, förutom på slutet, jobbigt att lämna stället osv...
Jag fixar ett inlägg med massor med bilder i morgon!
Idag var jag tillbaka till skolan igen. Det har varit en av de jobbigaste dagarna på länge pga olika anledningar som jag tänker hålla för mig själv.
Efter skolan behövde jag verkligen prata med någon, så jag träffade Elin en sväng innan jobbet. Min fina, får mig alltid att skratta när jag egentligen bara vill gråta oavbrutet. ♥
Kvällen avslutades med zumba och en mysig middag med mor och far.
Bild 1:Jag kan säga att hålet i byxorna har jag fixat fram under denna jobbiga dag i brist på annat att göra.
Bild 2: Elin var hundvakt åt världens sötaste Sally!

Kommentarer
Postat av: Elinnnn

Nämen, där var ju Sally ;D
Du är så vacker, babe. <3

2013-05-04 @ 20:55:33
URL: http://elinsjoblom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback